• Святитель Иоанн Златоуст:

    Во время трудностей слабый ищет виноватых, сильный ищет Бога. 

Для чего Церковь молиться за умерших родственников

Для чего Церковь молится за усопших?

Чин литии, совершаемой мирянином дома и на кладбище

Мо­лит­ва­ми свя­тых отец н­аших, Гос­по­ди Иис­усе Хрис­те, Бо­же наш, помилуй нас. Аминь.

Сл­ава Те­бе, Б­оже наш, сла­ва Те­бе.

Ца­рю́ Не­бес­ный, Уте­ши­те­лю, Душе ис­ти­ны, Иже везде сый и вся ис­пол­няяй, Со­кро­ви­ще бла­гих и жиз­ни По­да­те­лю, прииди и все­лися в ны, и очис­ти ны от вся­кия сквер­ны, и спа­си, Блаже, ду­ши на­ша. (молитва Святому Духу не читается от Пасхи до Дня Святой Троицы)

Свя­тый Бо­же, Свя­тый Крепкий, Свя­тый Безсмертный, по­ми­луй нас. (трижды)

Слава Отцу и Сы­ну и Свя­то­му Духу, и ны­не и прис­но и во ве­ки ве­ков. Аминь.

Пре­свя­тая Троице, по­ми­луй нас; Гос­по­ди, очис­ти гре­хи на­ша; Вла­ды­ко, прости без­за­ко­ния наша; Свя­тый, посети и ис­це­ли не­мо­щи наша, име­не Тво­го ра­ди.

Гос­по­ди, по­ми­луй (трижды)

Слава Отцу и Сы­ну и Свя­тому Духу, и ны­не и прис­но и во ве­ки ве­ков. Аминь.

От­че наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царст­вие Твое, да будет воля Твоя, яко на не­бе­си и на зем­ли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги на­ша, яко­же и мы оставляем должником на­шим; и не введи нас во искушение, но из­ба­ви нас от лу­ка­ва­го.

Гос­по­ди, по­милуй. (12 раз)

Сла­ва Отцу и Сы­ну и Свя­то­му Духу, и ны­не и прис­но и во ве­ки ве­ков. Аминь.

Приидите, поклонимся Цареви на­ше­му Бо­гу.

Приидите, поклонимся и припадем Хри­сту́, Цареви на­ше­му Бо­гу.

Приидите, поклонимся и припадем Самому Хри­сту, Цареви и Бо­гу на­ше­му.

Псалом 90

Жи­вый в по­мо­щи Выш­ня­го, в кро­ве Бога Не­бес­на­го водворится. Речет Господеви: Заступник мой еси, и При­бе­жи­ще мое, Бог мой, и уповаю на Не­го. Яко Той из­ба­вит тя от се­ти ловчи и от словесе мятежна, плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: ору­жи­ем обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни, от вещи во тьме преходящия, от сряща и беса полуденнаго. Падет от стра­ны твоея тысяща, и тма одесную те­бе, к те­бе же не приближится: оба­че очи­ма твоима смотриши, и воз­дая­ние греш­ни­ков узриши. Яко Ты, Гос­по­ди, упо­ва­ние мое, Выш­ня­го положил еси при­бе­жи­ще твое. Не приидет к те­бе зло, и рана не приближится те­ле­си тво­ему. Яко ан­ге­лом Сво­им заповесть о те­бе, сохранити тя во всех путех тво­их. На ру­ках возмут тя, да не когда преткнеши о ка­мень ногу твою. На аспида и василиска наступиши, и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и; покрыю и, яко по­зна имя Мое. Воззовет ко Мне, и услышу его; с ним есмь в скор­би, изму его, и прославлю его; долготою дний исполню его, и явлю ему спа­се­ние Мое.

Слава Отцу и Сы­ну и Свя­то­му Духу, и ныне и прис­но и во ве­ки ве­ков. Аминь.

Алли­луиа, алли­луиа, алли­луиа, сла­ва Те­бе, Бо­же. (трижды)

Тропарь, глас 4-й:

Со духи пра­вед­ных скончавшихся, ду­шу раба Тво­его, Спа­се, упокой, сохраняя ю во блаженной жиз­ни, яже у Те­бе, Че­ло­ве­ко­люб­че.

В покоищи Тво­ем, Гос­по­ди, иде­же вси святии Твои упокоеваются, упокой и душу раба Тво­его, яко Един еси Человеколюбец.

Слава Отцу и Сыну и Свя­то­му Духу.

Ты еси Бог, сошедый во ад, и узы окованных разрешимый, Сам и ду­шу раба  Тво­его (раб Твоих) упокой.

И ныне и прис­но и во ве­ки ве­ков. Аминь.

Едина Чис­тая и Непорочная Дево, Бога без семени рожд­шая, мо­ли́ спас­ти­ся душе его (душам их).

Седален, глас 5-й:

По­кой, Спасе наш, с пра­вед­ны­ми раба Тво­его (раб Твоих), и се­го (сея) всели во дворы Твоя, яко­же есть писано, презирая, яко Благ, прегрешения его (их) вольная и невольная, и вся яже в ведении и не в ведении, Че­ло­ве­ко­люб­че.

Кондак, глас 8-й:

Со свя­тыми упокой, Хрис­те, ду­шу раба Тво­его (души раб Твоих), идеже несть бо­лезнь, ни печаль, ни воздыхание, но жизнь без­ко­неч­ная.

Икос:

Сам Един еси Безсмертный, сотворивый и создавый че­ло­века, земнии убо от зем­ли создахомся, и в зем­лю туюжде пойдем, яко­же повелел еси, Создавый мя и рекий ми: яко земля еси, и в зем­лю отъидеши, аможе вси человецы пойдем, надгробное ры­да­ние творяще песнь: алли­луиа, алли­луиа, алли­луиа.

Достойно есть яко во­ис­тин­ну блажити Тя, Богородицу, Присно блаженную и Пренепорочную и Матерь Бо­га на­ше­го. Чест­ней­шую Хе­ру­вим и слав­ней­шую без срав­нения Се­ра­фим, без истления Бо­га Слова рождшую, су­щую Богородицу Тя ве­ли­ча­ем.

Слава Отцу и Сы­ну и Свя­тому Духу, и ны­не и прис­но и во ве­ки ве­ков. Аминь.

Гос­по­ди, по­ми­луй (трижды), благослови.

Мо­лит­ва­ми свя­тых отец на­ших, Гос­по­ди Иисусе Хрис­те, Бо­же наш, по­ми­луй нас. Аминь.

Во блаженном успении вечный по­кой по­даждь, Гос­по­ди, усопшему рабу Тво­ему (имя),(усопшим рабам Твоим (имена)) и со­тво­ри ему (им) веч­ную память.

Веч­ная па­мять. (трижды)

Душа его (Души их) во бла­гих водворится (водворятся), и па­мять его (их) в род и род.

Источник:

(41)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

  • Старец Епифаний говорил:

    Настоящая любовь похожа на пламень свечи. Сколько бы ты ни зажег от нее других свечей, первое пламя остается целым. Оно не уменьшается нисколько. И любая новая свеча имеет столько же пламени, сколько и другие